lindazvenzon

Måndag - belastad

Publicerad 2011-12-13 22:19:06 i Allmänt

Började morgonen med en glukosbelastning. Har gjort det en gång tidigare, så jag visste ju vad jag hade att vänta. Tycker det är dels ganska jobbigt att inte få äta frukost direkt jag går upp på morgonen. Sen är det inte så hemskt gott med den där sockerdrinken man ska hälla i sig så snabbt som möjligt. Och nuförtiden mår jag illa hela tiden. Men det gick rätt bra ändå, jag spenderade de två timmarnas väntan med att läsa, spela wordfeud och lyssna på Rix Morronzoo.

Allt var bra, ingen diabetes! Mitt blodvärde är annars fortfarande lågt, fast jag kämpar med järntabletter och dylikt. Lyssnade på hjärtljud, mätte, diskuterade olika saker. Nu börjar det bli lite mer verkligt!

Var inne på Fantasi och åt en snabb frukost innan jag körde till jobbet.

På kvällen var jag hos Mia och Wilmer, medan Johan hjälpte Jonas fixa bilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela