lindazvenzon

Fredag - shopping

Publicerad 2011-02-27 13:25:49 i Allmänt

På morgonen var jag hos doktorn, får mer ångest av att vara hos honom än jag brukar ha! Han satt och predikade en stund innan jag blev utsläppt.

Körde till Harastorp där jag och mamma åt lite smörgåstårta innan det var dags för dagens utflykt. Vi körde till Malmö, och började med IKEA. Jag skulle inte köpa något alls, behövde inget. Men som vanligt så handlades det en del. Köpte grejor till Gustav tex. Till "lunch" åt vi kakor...

Halv fem var vi färdiga, och körde vidare till Entré. Syftet med dagen var att jag skulle köpa träningskläder, träningsskor mm. Men det blev inte sådana inköp eftersom det inte var alltför många såna affärer där. Istället shoppade jag loss en massa andra kläder, hade ganska många klädpåsar med hem. Men det är kul att få shoppa ordentligt!

Vi var där till 20.00 när stället stängde, och sen behövde vi äta.

Hämtade pappas bil i Hörby och sen var jag i stan någon gång efter 22. Det blev en riktigt heldag, väldigt trevligt har vi haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela