lindazvenzon

Lördag - gullunge

Publicerad 2011-01-30 13:11:16 i Allmänt

Idag har jag verkligen fått min dagliga motion. Gick till Friskis, tränade Core i en timme, och sen var jag inne i gymmet med Johanna och tränade. Gick sedan hem igen.

Efter träningen körde jag till Harastorp, då var jag ute på promenad med Zeke, hans flickvän Sally och Gustav.

Jag, mamma och pappa har passat Gustav idag. Han sov över för första gången också! Det var en syn när vi var ute på promenad, en barnvagn och två tokiga hundar!

Han var annars glad för det mesta och vi busade en massa, när han inte åt eller sov.

På kvällen körde jag till stan, där Johan hade middagen färdig.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela