lindazvenzon

Onsdag - sjuk

Publicerad 2011-01-15 17:07:25 i Allmänt

Vi tog en strandpromenad, och jag kände mig helt trött och slut, ont i musklerna. Ont i luftrören, hosta. Jag hade helt enkelt blivit sjuk. Låg på stranden under ett parasoll och sov det mesta av dagen. Trist att vara sjuk på resa.

Vi var iallafall och bokade nytt hotell de sista två nätterna, jag stod inte ut på Nadias! Tyvärr var där inget ledigt förrän efter nyår, det är fullbokat överallt.

Vi var på fotmassage och peeling också, gött!

Ännu en dag med regn och moln. Det var ju knappast det vi kom hit för!

På kvällen var vi ute och åt med Conny och Annika, och efteråt var vi på en annan strandbar. Jag kände mig ganska dålig så vi gick hem tidigt.



Pantai Cenang




Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela