lindazvenzon

Fredag - råttjakt

Publicerad 2011-07-16 12:40:53 i Allmänt

Vid 7 kom Jonas och Wilmer för fortsatt golvläggande och lek. Jag och W gick ner till tivoliparken och lekte på lekplatsen där, det fina vädret byttes plötsligt mot fult regn. Jag hade tagit med regnkläder åt honom men inte åt mig själv så det var ganska blött! Vi hade fått pengar till glass så den kunde vi ju inte hoppa över trots dåligt väder, den fick ätas inomhus i stan. Köpte med oss mat och gick hem till arbetarna m fl och lagade och åt.

På eftermiddagen var vi på Barnens salonger på museets innergård och såg Råttjakten, mycket spännande tyckte vi det var :-) Dagens andra glass blev det där.

På kvällen åt jag och Johan på Thai Kong, det var tyvärr ingen höjdare i matväg så här i festivaltider. Men men. Tog en snabb runda på stan innan vi gick hem, frös för mycket för att stanna kvar. Såg film istället, det blev "The blind side".

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela