lindazvenzon

Måndag - rensning

Publicerad 2011-07-20 10:31:16 i Allmänt

Idag har familjen Svensson röjt i förråden på gården! Vi har kastat massor av saker! Jag hittade många spännande saker, lite kärleksbrev bland annat :-) Mycket minnen och nostalgi, men det är ju bara att kasta - hur ofta tittar på/använder man egentligen det man sparat? Känns tillfredställande när det nästan är tomt på grejor efteråt!

På kvällen var det gympa i Rickarum. Spotify fungerade inte, så jag kunde inte få fram musiken! Panik! Hittade lite låtar på datorn som jag spelade upp och sen improviserade jag rörelser till det... Gick rätt bra ändå tror jag.

Besök av Milton på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela