lindazvenzon

Tisdag - Bistro

Publicerad 2011-07-28 11:29:44 i Allmänt

Jag och Zeke gick Årrödsrundan på förmiddagen, när vi var nästan hemma mötte vi en tjej och två stora hundar i koppel. Zeke sprang såklart fram och hälsade men kom tillbaka när jag kallade på honom. Jag tog upp honom och bar honom sedan när vi skulle gå förbi hundarna. Precis när vi passerat dem rycker de och försöker anfalla mig och Zeke och springer efter. Tjejen drog och drog i hundarna men orkade inte hålla emot, tillslut ramlade hon och låg längs vägen släpandes efter hundarna. Det kändes lite otäckt, hon måste slagit sig ordentligt. Jag och Zeke skyndade oss längre iväg och sprang hem! Tydligen hade hon ringt och bett om ursäkt senare, hoppas hon inte slog sig alltför mycket...

Jag körde till stan, var hemma och lekte lite med W innan jag gick upp på stan och träffade Katti. Vi åt lunch på Nostalgia, satt där ganska länge och pratade innan vi gick vidare till MQ där jag impulsköpte en fin kofta :-)

Träffade Mia på torget och satt där sen en ytterligare god stund och åt glass och pratade.

På kvällen körde jag och Johan till Åhus, vi gick ner och åt på Bistron med hela Johans familj och Stockholmsgrannarna. Trevlig kväll med god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela