lindazvenzon

Fredag - bowling och dumle

Publicerad 2011-06-04 11:02:44 i Allmänt

Min lilla sjukdom är intressant för det dyker hela tiden upp nya grejer. Dagens lilla extra var att nu har det satt sig på luftrören och rösten sviktar. Så jag har mest kraxat idag och haft jobbigt att andas!

Jag och Johan var en runda på stan och köpte kläder åt honom, sen körde vi ut till Balsby och la oss och solade en stund vid sjön där. Gött!

Vid fem kom Katti, och efter en stund här cyklade vi till bowlingen på Näsby. Där träffade vi Lars M och Lars K som stod för kvällens motstånd i bowlingen. Jag kom visst sist, även om jag gick in starkt i andra serien....

Efteråt begav vi oss alla fyra hem till Lars K där vi hjälptes åt att laga mat, som vi sedan åt. Mycket gott! Mycket dumle, i olika former. Vi spelade även strandtennnis i ett av alla rummen där, varför inte liksom?

Hade en supertrevlig kväll och vid två var det dags att cykla hemåt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela