lindazvenzon

Fredag - effektiv

Publicerad 2011-06-18 18:29:25 i Allmänt

Är redan rastlös, andra dagen. Så här har min dag sett ut:

- Promenad
- Cellprovskontroll på Capio (dagens mindre trevliga aktivitet)
- Putsat fönster
- Tvättat (mycket)
- Bakat ciabatta (provsmakade en, var lite hård...)
- Städat (lite, bara det nödvändigaste...!)
- Rensat och organiserat på datorn
- Tränat på gympapasset som startar på måndag
- Läst och sovit middag
- Promenad till växthuset (Johan hämtade mig så jag slapp gå hela vägen hem igen, det ösregnade en stor del av promenaden)
- Köpt mateus-saker för presentkort jag fick när jag fyllde år (en ostronskål och en fjärilsskål)
- Handlat på Maxi
- Hängt med grannarna på innergården (satt i fyra timmar och skrattade åt de galna grannar vi har här, och roliga! Vi åt och drack och planerade hur vår innergård ska se ut. Förslag: glasa in allt, heltidsanställd trubadur, myshörna....)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela