lindazvenzon

Lördag - beach

Publicerad 2011-06-05 18:14:04 i Allmänt

Var hemma och pysslade på förmiddagen, fixade ärenden. Efter mycket tjat åkte jag sen till doktorn för att få medicin så mina luftrör kan bli lite bättre. Det var ett snabbt besök som efterföljdes av ett faktiskt längre besök på apoteket. Så kan det bli! Jag har ganska stora talsvårigheter kan man väl säga för tillfället och lite andningssvårigheter på det.

Körde sen ner till Åhus och stranden, premiär för i år! Doppade till och med fötterna i vattnet, men sen fick det räcka. Ca 17 grader sa de att det var i vattnet.

Vi fick vara med om ett bröllop också när vi låg där och stekte. Mitt på stranden, nära oss. Vi letade febrilt efter brudparet bland allt folk och hittade först inte dem, traditionsenligt letade vi efter en brud och en brudgum. Men det visade sig att det var två tjejer som gifte sig!

På kvällen var tjejligan på fest hos Jenny, fick god mat och rosé. När de andra begav sig ut begav jag mig hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela