lindazvenzon

Måndag - 3+

Publicerad 2011-06-27 21:46:14 i Allmänt

Gustav var hos mig i stan på förmiddagen och busade medan hans mamma var iväg en sväng. Det är en kär påg!

När de sen åkt hem körde jag till Harastorp. Blev fint väder idag, så jag satt ute en del. Gustav kom och var här under kvällen och natten. Vi grillade på kvällen innan det var dags för sommargympa i Rickarum, Gustav och mamma följde också med som entusiastisk publik.

Pappa lärde mig köra grävmaskinen, det är alltid bra att kunna :-) Gick rättså bra tycker jag, jag får träna lite till så jag får in perfekt teknik. Är det någon som vill hyra mig och grävmaskinen är det bara att höra av sig....

Sover över här, får ju ha koll på Gusten...

Turisten

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-06-28 13:54:22

Å jissaness vad söt han är! Jag tycker allt att han kan vara med nästa gång vi ses. ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela