lindazvenzon

Måndag - Gustavs namnsdag

Publicerad 2011-06-06 20:21:45 i Allmänt

Kl 3.22 gick Johan upp i natt/morse, för att flyga till Tyskland. Jag somnade snabbt om...

Grejade lite på förmiddagen innan jag körde till Harastorp. Grejade lite där också. Gustav var hos mig medan hans mamma, min mamma och pappas mamma var och köpte blommor. Vi var ute och gick med Zeke, lekte på gräsmattan, kollade på när hans pappa och min pappa byggde ett litet hus (ja det är dags igen, nu ska det bli förråd/hönshus).

På kvällen grillade alla inblandade, gott var det! Känns nästan som det är sommarlov, varit många lediga dagar med fint väder. Men imorgon är det jobb och verklighet igen, 8 arbetsdagar till sen är det sommarlov på riktigt!

Lite jobb och förberedelser inför veckan, ska köra till stan nu tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela