lindazvenzon

Onsdag - beach

Publicerad 2011-06-29 22:03:38 i Allmänt

Köpte jordgubbar på morgonpromenaden och gjorde smoothie på dem till frukost. Jordgubbar är gott!

Upptäckte att jag blivit lite lurad på poinshop.se, vad ni än gör så gör inget på den sidan. Svara inte på frågor eller något. Var mäkta arg här ett tag när jag märkte de pengar som försvunnit från mitt konto...

Tillslut begav jag mig till stranden iaf, det blev Äspet, och det var så skönt. Perfekt strandväder. Finns inget bättre!

Hälsade på mamma på sjukhuset på vägen hem, var snabbt hemma och bytte om, hämtade Mia och sen till beachsoccerträning i Vä. Rickarums el har lag i år också i Åhus beachsoccer, får se om det går lika bra detta året som förra då vi kom trea i A-slutspelet. Det kändes väl sådär nu när vi tränade, kondition, teknik, ja det mesta gick sådär!



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela