lindazvenzon

Onsdag - zzzzzzzzzzzeke

Publicerad 2011-06-22 22:15:52 i Allmänt

Vaknade vid nio av sms från Emil att han köpt bullar, så det var bara att stiga upp i denna arla morgon för frukost nr 2. (Var uppe med Johan och åt lite vid halv sju, gick sen och la mig igen.)

Skrev fakturor, gjorde rabarberkräm, lagade middag åt arbetaren i hönshuset. Tvättade bilen två gånger och huset två gånger. Bilen blev inte så bra första gången, eftersom jag inte torkade den, blev helt randig. Så det var bara att göra om och göra rätt.

Huset skulle tvättas och rengöras från svalornas bygge, det tog bara någon timne efter första tvätten så hade de varit där och byggt igen. Hopplösa! Då blev jag lite sur på dem.

Jag och Zeke tog en långpromenad, det behövde vi båda....

Körde till stan på kvällen. Johan och Jonas pysslar med köket, jag pysslar med byastafett-utskick.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela