lindazvenzon

Söndag - Aaaahus

Publicerad 2011-06-20 12:31:19 i Allmänt

Vi har sett två filmer i helgen, "Den som dräper" och "The next three days". Bra båda två, den första lite läskig.... Jag har aldrig varit rädd när jag sett filmer eller tyckt de är läskiga, förutom när det handlar om att bli levande begravd. Det måste vara det absolut värsta sättet att dö på...?!

Denna söndag var vi i Åhus, jag hämtade ut gratisglass (tack KPA), läste en massa och vi åt tacos.

Jag fick för mig att springa, är en månad sedan sist. Så jag började springa hemåt och Johan hämtade mig på vägen sen. Jag råkade ta en genväg så det blev bara 18.46 minuters springande... Så kan det gå.

Sista avsnittet av Bachelorette, hon valde ju fel!!! Skulle valt Sebastian.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela