lindazvenzon

Tisdag - sweetiepie

Publicerad 2011-06-22 22:09:28 i Allmänt

Började med ett besök hos min kiropraktor Mike, det var inte så bra ställt med kroppen denna gången visst.

Hade en idé om attt cykla till Harastorp idag, men i sista stund lade jag ner den tanken. För ostadigt väder eller nåt. Var hos Malin och Milton och hälsade på innan jag tog bilen och körde till Harastorp.

Var hos grannen och plockade rabarber, bakade sen en förskräckligt god rabarberkaka av det. Städade i stugan så vi kan sova där i natt.

Svalorna bygger på huset, inte så vackert, så Emil fick för sig att han skulle skjuta dem. Vi plockade fram luftgevär och soft airgun, men då var svalorna inte där... Så vi sköt på flaskor istället.

Jag "passade på" att springa Årrödsrundan och sen dök Johan upp och spenderade kvällen med oss vanliga dödliga, sov i stugan på natten.


Det gäller att utnyttja saker i sin omgivning


Emil tror han är cool med sin soft airgun


Zeke övervakar när mamma matar kycklingar





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela