lindazvenzon

Torsdag - djur och middag

Publicerad 2011-06-10 13:50:07 i Allmänt

Fick 20 bokhyllor levererade till jobbet imorse, tur jag hade Patrik som hjälp att fixa med dem....

Åkte till Skånes djurpark med sexorna idag, och det gick bra. Synd att det regnade istort sett hela tiden, vilket innebar att det inte blev så mycket badande. Men vi tittade på djur, grillade korv och lite sådant.

Sen var det hem från jobbet, duscha och fixa till mig och på med finklänningen, sen tillbaka till jobbet igen. Avslutningsmiddag för niorna. Var en bra kväll, trevlig helt enkelt. Många tal, både från lärare och elever. Blir så rörd av sådant här, kommer ju att sakna dem....!!!!

Förberedde inför nästa dags måltid innan jag körde hem.

Bringade lite reda i kaoset i lägenheten innan jag tillslut la mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela