lindazvenzon

Torsdag - plus

Publicerad 2011-06-23 22:19:16 i Allmänt

Vaknade när Johan körde till jobbet, kunde inte sova mer sen. Var ute och gick och lite sånt innan Rut dök upp här kvart i tio. Passade henne ett par timmar medan hennes mamma var iväg på en grej. Hon envisades med att kasta en innebandyboll bakom tv:n hela tiden, hon tyckte det var kul tydligen när jag försökte få ut den därifrån... Hon bara driver med mig. Lånade "grannens" gräsmatta där det fanns gunga och sandlåda, det var kul!

Johanna kom sen och vi gick upp på stan och åt lunch på Fenix. Kollade lite i affärer och sen gick vi och fikade på Darins. Viktigt att regelbundet tillgodose kroppen med energi...

Jag var sen på kubb-jakt, det var tydligen ett omöjligt uppdrag, fanns inte någonstans att få tag i. Orkade aldrig gå in på Maxi, kunde bara föreställa mig hur mycket folk där var i eftermiddag.

Vi, eller Emil, försökte lösa el-problem i fastigheten, och sen var det ägg/räkmacka och jordgubbar med mjölk. Gott... Men det var nog något fel på räkorna, eller nåt, för vi har haft grymt ont i magen båda ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela