lindazvenzon

Fredag - french kiss

Publicerad 2011-05-13 17:09:27 i Allmänt

Det har blivit mycket vikariat denna veckan, idag hade jag franska. Det är jag inte riktigt så bra på, dvs jag kan inget alls...!

Dragkamp på lunchen! Jag gillar att tävla...

När jag kom hem städade jag köket efter gårdagens renovering, och sen sprang jag.

När Johan kom hem senare gick vi till Banken, eller jag menar Bånken, och åt och drack gott! Det var inte så varmt ikväll så efter ett tag fick vi flytta in inomhus :-)

Så här vacker har jag varit på jobbet idag, som belöning för min "utklädsel" fick jag en smoothie (eller smottie som vissa säger)! Autograftröjan kommer fram vid vissa fina tillfällen :-) Är det hälsovecka så är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela