lindazvenzon

Fredag - ny medlem

Publicerad 2011-05-21 22:12:47 i Allmänt

Idag hade jag sovmorgon, händer aldrig en vardag. Men självklart vaknade jag alldeles för tidigt och kunde inte sova! Beställde "lite" möbler till jobbet!

När jag kom till jobbet hade jag bad med niorna första lektionen. De simmade klädsim och bestämde sig för att jag också skulle göra det. Trodde aldrig de skulle våga men jag hamnade i vattnet med kläderna på. Det tyckte de var kul... Jag hade ingen handduk, saknade det mesta. Så kan det gå.

Hade möte på eftermiddagen så det blev sent hem, dessutom hade det skett en olycka på 21:an så det blev en rejäl omväg hem.

Snabbt upp i lägenheten för att byta kläder sen körde jag och Johan till sjukhuset. Hälsade på Malin, Patrik och deras alldeles nyfödda lille pojke! Kunde stannat hur länge som helst och hållt honom :-)

Men halv sju skjutsade Johan mig till Bishops Arms där jag, Katti, Mia, Malena och Jennie satt ute i solen och åt. När det blev lite väl kyligt flyttade vi in. En förträffligt trevlig kväll blev det! Han med kräkbilen jobbade i baren förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela