lindazvenzon

Lördag - se film

Publicerad 2011-05-28 12:49:19 i Allmänt

Vill du se gratis film i 2 månader? Gå in på Lovefilm.se och anmäl dig. Skriv in koden: k3948a9rh för att ta del av erbjudandet! Jag kan rekommendera det, har hyrt film på detta sättet ganska länge nu.

Idag har Wilmer, Jonas och Mia varit här. Och jag har påbörjat sommarens gympaprogram! Start i juni någon gång i Rickarum...

Fotboll i Huaröd. Emil spelade, derby mot Degerberga. Tyvärr skadade han sig efter ca 20 min, sen var det ju inte lika kul att titta. Dessutom var det svinkallt, varför är det alltid det när man ska se på fotboll????

Körde inom Jennie mfl. på hemvägen och sen handlade jag inför morgondagens firande.

Kvällen gick åt promenad, och fixa lite inför imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela