lindazvenzon

Söndag - klättervägg

Publicerad 2011-05-15 19:46:56 i Allmänt

Då var det lite jobb idag, det är ju trots allt söndag!

Jag klättrar på väggarna, är inte van att ha så mycket ledig tid hemma som jag har nu. Har ju dragit ner på aktiviteter/tempot medvetet för att ta det lugnt, men det är jobbigt! Blir så rastlös!

Vi såg film iaf, The social network. Jag gillar datasnacket, och jag gillar att det är verklighet!



Gjorde kesoplättar idag, rättså gott!

Utökade min löparrunda ikväll, det blev en kilometer längre än vanliga fall, och rundan blev vid sjön iställlet. Behövs lite variation!

Recept på kesoplättar, 4 port
  • 4 rivna morötter. ca 400 g
  • 500 g keso
  • 3 ägg
  • 1 1/2 dl vetemjöl
  • 1 tsk salt
  • 1 krm mald vitpeppar
  • Blanda smeten, klicka ut i stekpannan och stek ca 3 min på varje sida.

    Kommentarer

    Kommentera inlägget

    Publiceras ej

    Om

    Min profilbild

    Zvenzon

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Prenumerera och dela