lindazvenzon

Torsdag - fashion show

Publicerad 2011-05-19 21:28:45 i Allmänt

Eftermiddagen gick åt att förbereda inför kvällens modeshow med klassen. Bygga catwalk, fixa mingelmat, sminka, fixa "kläder" osv. Och mitt i alltihopa hann jag spela volleyboll med niorna.

Kl 18 dök publiken upp, ca 60 st kom för att mingla och se mode från 60-talet och framåt. Självklart visades framtidens mode också, jag och en annan lärare gick ut iklädda bubbelplast och lite annorlunda hår...

De insamlade pengarna går till skolorna i Himalaya-området.

När vi var färdiga och körde hem vid halv 8 var jag helt, totalt slut!

Stor dag - Grattis Malin och Patrik till pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela