lindazvenzon

Torsdag - treatvåa

Publicerad 2011-05-26 21:04:36 i Allmänt

Jaha, då har man levt i ganska exakt 32 år. Det är alltså min födelsedag idag.

Morgonen blev betydligt trevligare än jag förväntat mig. När jag duschat hörde jag det prasslades med något utanför och trodde Johan slog in alla mina presenter, men det visade sig att det var mamma och Emil som smugit in och nu stod och sjöng för mig! Blev ganska paff! De hade frukost och presenter med sig dessutom.

På jobbet var det lektioner exakt hela tiden förutom en kort lunch då. Satt kvar en timme extra för att göra det nödvändigaste innan jag begav mig hemåt.

När Johan kom hem fick jag fina presenter, blev sen bjuden på mat på House of Bagels.

Vi gick sen bort och hälsade på lilla Milton som idag blev en vecka gammal :-)

Har fått en massa gratulationer idag, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela