lindazvenzon

Måndag - fantastiskt

Publicerad 2011-11-15 19:02:54 i Allmänt

Sov över i Harastorp i natt, så även Gustav. Men det blev sådär med min sömn, förutom att jag vaknade av honom några gånger, så fick tuppen för sig att börja gala mitt i natten. Var på väg ut för att skjuta honom men orkade inte. Hade varit gott i matlådan annars. Störde mig även rejält på klockan på väggen som tickade alldeles för högt. Orkade inte ta ner den. Har också ganska ont nuförtiden när jag sover så jag måste vända mig hela tiden. Det är livet på landet det.

Dagen i övrigt förflöt ganska smärtfritt. När jag kom hem blev jag utbjuden på mat på House of bagels och andra trevliga överraskningar. Såg filmen "Kärlek i New York", den var lite seg men ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela