lindazvenzon

Fredag - kantarellpaj

Publicerad 2011-09-02 21:13:01 i Allmänt

Känns som det var lite otur, eller vad man ska kalla det, när jag skulle hem idag! Körde 10 min tidigare från jobbet för att hinna i tid till kiropraktorn. Efter en stund upptäcker jag att jag glömt telefonen på jobbet, så vi får vända och köra tillbaka och hämta den. Sen var det väldigt mycket trafik, som körde väldigt sakta så jag blev ganska sinkad där. Var inte så lönt att köra tidigare då ju...

Var 10 min sent till kiropraktorn, men han blev inte så arg på mig.

Var på Maxi och handlade, där var såklart massor av folk såhär en fredagseftermiddag. När jag kom hem fanns det inte en parkeringsplats, jag körde runt flera gånger innan jag tillslut fick parkera långt ifrån huset, på en trång parkering vilket antagligen innebär märken i bildörren imorgon! Där fick jag även betala för en dyrare parkeringsbiljett. Släpade sedan de tunga kassarna hem, fick inte med mig hälften av grejorna ens!

På kvällen gjorde jag och Johan kantarell- och västerbottenpaj, mycket gott!

Nu är det fotboll.

Ernsts kantarellpaj

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela