lindazvenzon

Fredag - orientering

Publicerad 2011-09-25 13:25:55 i Allmänt

Idag var det dags för orientering för nior och sjuor. Det började inte så bra med att två personer var sjuka som var inblandade i detta, jag hade redan innan svårt att få ihop folk. Så det blev lite hektiskt start på dagen, men det ordnade sig mer eller mindre.

Det regnade bara lite när vi var ute i skogen i Lillsjödal, annars soligt och fint väder, tur det. Alla elever kom tillbaka tillslut, tur det också!

Sen var det snabbt tillbaka till skolan, jag hade fått ett vik - igen - så jag hann inte plocka in alla kontroller idag som jag tänkt göra i eftermiddag.

Jag och Johan var uppe på stan och köpte presenter, bland annat till morgondagens bröllop, jag har samlat ihop från diverse människor till det. Jag köpte också två par skor!

Kvällen blev lugn och skön, vi åt räkor, kantarellmacka med trattkantareller från Lillsjödal, och sen var det godispåse och tv :-)

Så himla skönt att veckan är över, orientering och allt över nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela