lindazvenzon

Lördag - bröllop, fest, avloppsrör

Publicerad 2011-09-25 13:35:36 i Allmänt

På förmiddagen var jag och Johan nere hos Emil och grejade med avloppsrören. Rev ut lite av köket, spolade i rören osv. Lunchen tog vi på Max i samband med rörinköp på Biltema.

Kl 14 sprang jag upp till lägenheten och duschade och gjorde mig i ordning snabbt, körde sen halv tre till Harastorp.

Pga sjukdom så följde inte mamma med till bröllop, och födelsedagsfirandet ikväll är också inställt. Jag åkte själv till kyrkan i Djurröd, där Matilda och Magnus gifte sig! De var så fina, så fina! Jag började nästan böla innan de kom in i kyrkan ens! Det var helt enkelt vackert och rörande, vilket det är när ens vänner gifter sig!

Efteråt var jag ute med Zeke, lekte med Gustav och Ella, hämtade "vattendammsugare" och körde tillbaka till stan.

Åt lite och sen gick jag nästan direkt igen, till Mia där det var fest! En trevlig fest var det, och det bjöds på drinkar av olika slag :-) När de andra begav sig till T-baren så gick jag hem... Så kul är jag :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela