lindazvenzon

Måndag - studiedag

Publicerad 2011-09-27 21:08:49 i Allmänt

Idag var det studiedag, vilket innebar en dag i Hässleholm. Kommunen satsar på utveckling inom digital teknik nu (haha) så det var dagens tema. Jag parkerade på hts, gick till kulturhuset där det visade sig att föreläsaren var sjuk, så vi fick gå tillbaka till hts. Det krystades fram en föreläsning av en person som glömde presentera sig, det visade sig vara utvecklingsledaren. Sen krystades det fram några frågor vi kunde sitta i arbetslagen att diskutera.

Lunchen intogs på Asia Corner, mums filibaba!

På eftermiddagen var det tillbaka till kulturhuset, nu en föreläsning med Elza Dunkels. Hon var bra, pratade om vad unga gör på nätet. Trots att det var bästa föreläsning på flera år så somnade jag och mina grannar, det var omöjligt att hålla sig vaken. Med godis höll jag mig vaken resten av tiden sen :-)

Jag fick lämna lite tidigare, eftersom jag skulle ha boxpass i Sösdala halv fem. Hann precis i tid. Körde som vanligt två pass, jag fick vara med på sista eftesom det var en som var sjuk.

När det var slut halv sju körde jag ut till Lillsjödal och samlade in alla kontroller från orienteringen i fredags. Det blev mörkare och mörkare i skogen, tillslut såg jag knappt kartan ens! Skönt att ha det gjort iallafall. Var ganska duktig och sprang nästna hela tiden!

Vidare till Harastorp där jag lämnade dammsugaren och tömde den, som vi haft i helgen, lämnade presenter till mamma osv.

Och sen till stan...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela