lindazvenzon

Onsdag - skoljogg

Publicerad 2011-09-15 19:20:33 i Allmänt

Idag har det varit skoljoggen. Jag var på jobbet tidigare och satte ut en tipsrunda åt eleverna, alla klasser gick den under dagen. På morgonen var det också skolmästerskapet, då de som ville sprang slingan och tävlade. Blev lite stressigt eftersom jag var ensam...

Under dagen gick jag tipsrundan två gånger till. Skönt när dagen var över, kan andas ut lite. Nu är det bara orienteringen nästa vecka som gäller också.

På vägen hem köpte jag fika till kvällen, och snabbstädade lägenheten. På kvällen kom Oscar, Daniel, Albin, Magnus, Matilda och Kaje hit, dags för UR-sammanträde. Vi hade mycket att prata om och bestämma så det blev ganska sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela