lindazvenzon

Liam

Publicerad 2012-04-12 22:19:16 i Allmänt

Det här är Liam, 6½ vecka gammal:

Han blir rädd för sig själv när han bajsar, då rycker han till, armarna flyger upp och han ser vettskrämd ut!

Han har ett hett temperament, (arv från sin mamma) som visar sig genom att han blir arg och alldeles vansinnig bara sådär, för att sedan försvinna och övergå i ett leende direkt när man pratar med honom.

Han älskar när vi pratar med varandra, och han kan ligga och titta på mig i evigheter.

Han ler stort när han och jag har en diskussion med varandra. 

Han blir lugn av nappen, men han vet inte riktigt hur man behåller den mer än 10 sek i sträck. När han ska sova ligger jag bredvid och håller nappen till honom samtidigt som han boxar mig i ansiktet.

Han har ont i magen, det ser ut som han svalt en fotboll och han knorrar, gnäller och kryster stor del av dygnet.

Han sover alltid med händerna sträckta ovanför sig eller med ena handen vid kinden.

Han spretar med tårna när han äter och hackar med huvudet som en hackspett när han letar efter maten.

Han gillar (nästan) att bada men hatar att tvätta ansiktet.

Han ler och tittar snett uppåt med fladdrande blick när han somnar.

Han skelar när han ätit.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela