lindazvenzon

Torsdag - middag

Publicerad 2012-04-21 16:13:22 i Allmänt

Det har varit några jobbiga nätter och dagar här nu för Liams del, vill inte sova och har ont i magen, gnäller och är ledsen. Så det är en trött mamma han har nu...

Katti kom och åt lunch med oss på dagen, på eftermiddagen var vi en stund i Harastorp, innan vi körde vidare till Sösdala.

Jag och Liam var inbjudna på föräldramiddag på skolan som min klass anordnade för att samla in pengar till klasskassan. Vi gick först tipsrunda, jag hade 10 av 12 rätt om min klass. :-) Sen bjöds vi på enchillada, kladdkaka och underhållning. Kul att träffa alla eleverna, och deras föräldrar likaså! Var ett tag sen nu. De var väldigt duktiga hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela