lindazvenzon

Lördag - vänt

Publicerad 2012-01-29 16:57:48 i Allmänt

Lunch på stan med Mia och Katti blev det idag, mysigt.

Tyvärr blir pappa sämre igen. Det såg ju bättre ut ett tag, men för någon dag sen vände det igen. Syresätter sig mycket sämre och är helt sövd nu. Fick veta på eftermiddagen att det inte var alls bra.

Jag lämnade lunchdejten, jag och Johan körde hem till mamma där alla samlades. Och sjuk blev jag också idag. Ont i varje muskel i kroppen, lite feber och annat smått och gott. Så jag varvade att ligga på soffan med att sortera lite fakturor. Körde tillbaka till stan senare på kvällen. Efter mycket beslutsvånda bestämde jag mig för att stanna hemma, mamma och Johan S åker upp till pappa tidigt imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela