lindazvenzon

Måndag - jobb

Publicerad 2012-01-03 17:29:07 i Allmänt

Sovit väldigt lite inatt så när klockan ringde strax efter 8 var jag ganska trött... Måste börja komma upp i tid på morgnarna nu också.

Köpte bullar och hämtade bilen, körde sen till Harastorp. Efter frukost där jobbade jag och Emil på kontoret hela dagen, skrev ett antal fakturor. Tog en paus för Zeke-promenad och lunch, och en paus för besök på Rickarums skola. Det var intressant att minnas tillbaka till sin lågstadietid... Klassrummen är så små, jag minns allt som mycket större! Idag startade iaf förskolan där.

Hem och bytte kläder, till Friskis för att träna. Trots alla "hinder" så slutade det bra ändå. Glömt uppdatera parkeringstillståndet, men fick inga böter. Glömt betala in medlemsavgift så jag inte kunde logga in på passet, och låååång kö i receptionen. Men det blev ett medelgympapass ändå. Och - vattnet var avstängt pga vattenläcka! Jag som måste på toa några gånger/träning...! Lite eftersnack och sen hem och krascha i soffan med film, glögg och lussekatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela