lindazvenzon

Onsdag - dragon

Publicerad 2012-01-05 21:02:47 i Allmänt

Idag fick vi upp ännu tidigare - var på soc, familjerätten, för att godkänna Johan som fader till barnet. Det tog inte så lång tid att göra, men det var en pratsjuk dam så vi satt där i 40 min till och pratade om lite allt möjligt :-)

Hem och kollade på film, "Bridesmaids". Har hört att den ska vara så oerhört rolig. Vi skrattade en gång. Max.

Sen sov jag bort någon timme sådär. Sover skitdåligt på nätterna och är helt borta på dagarna...!

Körde till Harastorp och skrev några fakturor till, och var ute med Zeke i blåsten. Vi behöver rastas båda två.

Sen skjutsade jag mamma till sjukhuset, hon och pappa flög till Akademiska i Uppsala på kvällen. Transportsättet blev ambulansflyg. Under natten visade det sig, förutom virus och magsår med mera, att han har lunginflammation och dålig syresättning osv.

Samtidigt var jag och Johan på bio och såg "The girl with the dragon tattoo". Den var såklart bra, men jag tycker svenska versionen var bättre. Man kan storyn rätt bra nu; läst boken, sett svenska filmen 2 ggr och nu den utländska.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela