lindazvenzon

Söndag - hem

Publicerad 2012-01-23 20:53:53 i Allmänt

Efter frukosten tog jag tåget hem.

Hade mindre tur med tågresan. När jag skulle gå av Stockholmståget i Hässleholm hittade jag inte min resväska. Börjar desperat leta överallt och börjar undra om jag är helt förvirrad eller vad. Mycket folk, tåget står bara still någon minut och är på väg att köra igen. Jag rusar av, springer ifatt konduktören som får stoppa tåget och hjälpa mig leta. Men väskan finns inte. Gav mitt telefonnummer och tåget kör iväg. Jaha, där står jag utan alla mina saker. Hade både mina och mammas kläder, de nya bebiskläderna, hela necessären full med allt man behöver, böcker osv. Panik! Bara för det så missade jag nästa tåg till Kristianstad såklart. Var arg hela kvällen sen.

Dessutom hade Johan plockat ner alla adventsljusstakarna när jag kom hem... Årets jobbigaste dag när de försvinner anser jag. Så det blev inget bra idag.

Det har snackats mycket idag också, men det är tyvärr censurerat... Pappa har bytt personlighet helt verkar det som. Men han tror att han är död. Undrar vilka organ det är som ska bytas ut på honom, armarna kanske? Hört att man kan det :-) Jag fick mig ett gott skratt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela