lindazvenzon

Lördag - möhippa

Publicerad 2012-06-03 19:55:42 i Allmänt

Idag var det möhippa för min fina vän Jennie! Vi var i Malmö, och hon fick börja med massage på kallbadhuset i Ribersborg. Sen blev det lunch, frågestund och ett riktigt konstverk kom till! Vidare färd mot Utmaningarnas hus, där vi tävlade tillsammans med svensexan. Det är sjukt kul, jag bara älskar dessa tävlingar! Tyvärr vann inte mitt lag, fast vi var så duktiga!

Sen tillbaka till Tollarp, hem till Jennie och Magnus, där det väntade mat, badtunna med mera.

Jag och Liam klarade oss utan varandra hela dagen även om jag saknade honom en del :-)

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-06-04 21:07:02

Tack för att du var med, min fina vän. Det var en fulländad dag :-)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela