lindazvenzon

Fredag - jubbet

Publicerad 2012-05-05 21:55:46 i Allmänt

Det blev en tidig morgon för mig och Liam, vi skulle ju till jobbet idag! Vi började med att bjuda klassen på fika halv nio på morgonen. Man är kanske inte som mest sugen på kladdekaka vid den tiden, men det gick visst ner. Hade lyckats tillfredställa alla allergier...

Sen var vi och hälsade på mina favoriter i simhallen, Liam fick jättefina kläder i present av dem :-)

Fortsatte dagen med att vara med på lite idrottslektioner och prata med mina kära och saknade kollegor!

På vägen hem ringde mamma, som hade väldigt ont i foten. Så jag körde dit och plockade upp henne, skjutsade henne till akuten och satt där. Stack hem efter ett tag för att jag skulle på afterwork (var ju trots allt på arbetet idag!), men det körde ihop sig på alla möjliga sätt, så jag körde tillbaka till sjukhuset och spenderade kvällen där i stället. Var nog inget allvarligt visade det sig.

Sen var det en trött Linda som somnade tillslut...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela