lindazvenzon

Onsdag - IKEA

Publicerad 2012-05-20 20:16:14 i Allmänt

Det var nog inte meningen att vi skulle till IKEA idag, men vi var där ändå...

På morgonen packade jag ihop mig och Liam och begav mig ner mot Egna hem, med både vagn och bilstol, till bilen som stod parkerad där. Väl framme upptäcker jag att jag fått fel nyckel med mig, en som inte fungerade... Så det var hem hela vägen och hämta den rätta och tillbaka igen.

Körde hem till mamma, och sen vidare till IKEA. Som vanligt körde vi fel när vi skulle dit, det är en rutin nu.

Det fanns knappt inget av det jag skulle ha där. Blev lite besviken på dagens shopping...

Och när vi skulle hem så var vi på väg till Köpenhamn istället, och när vi väl kommit på rätt väg igen tänkte vi inte så mycket mer på vilken väg vi körde. Plötsligt upptäcker vi att vi är i Helsingborg. Vi har alltså inte märkt på hela vägen dit att vi är fel... Så det blev en rättså rejäl omväg hem. Jag hade ett väldigt hungrigt barn när vi kom fram...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela