lindazvenzon

Veckan som gått

Publicerad 2012-05-28 00:07:23 i Allmänt

Onsdag: Var i Harastorp hela dagen.

Torsdag: Idag var jag och Liam och hälsade på Milton och Malin. På kvällen grillade jag, Johan och Liam i tivoliparken. Liam låg i en timme cirka och kollade på träden!

Fredag: Var på stan ganska mycket, promenerade och pratade med en drös olika grannar. En del mindre trevliga tyvärr, men de flesta får godkänt :-) På eftermiddagen for vi runt och fixade grejor, t ex en stol i Bromölla. Och på kvällen köpte vi pizza på La Finestra - gott!

Lördag: Födelsedag och pingst var det idag. Uppe tidigt även denna lördagmorgon för lite babysim, sen hem och städa och fixa mat. Mamma, farmor, Emil, Anna, Johan och Gustav var här och åt lunch och tårta. Fina presenter fick jag också. Har fått t ex en väska, presentkort, pengar, kofta...

Blev en promenad innan det var dags att cykla till Jenny på fest på kvällen. Liam var med sin pappa hela kvällen, lite ovant att vara iväg själv! Har inte cyklat sedan i höstas, det första jag gjorde var att cykla in i blommorna på innergården... Men sen gick det som på räls :-) Trevligt med fest, och väldigt trevligt att Loreen bara sopade mattan med övriga deltagare i den där musiktävlingen!

Söndag: Liam fyllde 3 månader idag. Tänka sig! Dagen spenderades i stugan, det blev mycket promenad och det blev även glass med lilla Siv och hennes familj. På kvällen var vi hos farmor och firade morsdag, med smörgåstårta och annan tårta. Så har jag firat min alldra första morsdag, med min fina lilla familj :-)


Liam väntar på att korven ska bli färdig


Händerna är i munnen för det mesta nuförtiden


Godmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela