lindazvenzon

47

Publicerad 2012-11-25 19:12:00 i

I tisdags var vi på på öppna förskolan på Heliga Trefaldighet, med Jessica, Siri och Hjalmar. Det var helt ok. Barnen lekte och hade kul.
 
I onsdags kväll var det adventspyssel på Humlalyckan. Var där med Malin, Mia och Marianne bland annat. Fick ihop en stjärna som ska hänga där ute trots att det inte är min starka sida, det där med pyssel. Trevlig kväll, med god mat.
 
På torsdagen var jag och Liam först på promenad med Mia, och sen på lunch med Johanna och Siv. Träning på kvällen.
 
Testade öppna förskolan här i Åhus på fredagen, det var lite speciellt. Tveksamt om jag går dit igen. Jag passade nog inte riktigt in.... Och på kvällen var det party med kollegorna! Efter att jag cyklat, åkt buss, åkt tåg och promenerat var vi först hos Sara innan det blev mat på Harry´s. Bra kväll som alltid, kul att träffa arbetslaget.
 
På lördagen köpte jag först en cykel, och sen var vi på julbord i Rickarums skola. Mycket folk var där och en trevlig kväll blev det med mat och underhållning.
 
Och på veckans sista dag hade vi visning, och var på badhuset med Liam, bland annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela