lindazvenzon

Vecka 42

Publicerad 2012-10-23 18:07:57 i

Måndag: BVC-besök. Gjorde hörsel/uppmärksamhetstest på Liam, han klarade det galant som tur var! Den lille pojken är helt galen för tillfället, sover knappt - bara skriker på nätterna. Kryper så snabbt så jag knappt hinner med, drar i och undersöker allt. Käkar på det mesta, tidningar och toa-papper är gott.
 
Blev box-träning för mig på kvällen.
 
Tisdag: Core på fm på Friskis, sedan promenerade jag och Liam in till stan. Fixade lite grejor, träffade mamma och köpte present till lilla Hilma som vi ska träffa på torsdag. Pga sömnbrist, förkylt barn mm hoppade vi över rytmiken på eftermiddagen.
 
Onsdag: Tog en promenad till stranden idag. Knappt 4 km dit. På kvällen körde jag och Liam till mamma och pappa, sov där på natten. Jag hade ett litet tv-behov, ibland är det kul att kolla på tv...
 
Torsdag: Jag, mamma och Liam hälsade på Matilda och hennes Hilma idag, som är 2½ månad gammal. Sötnos :-) Plötsligt blev Liam så stor.
 
På kvällen cyklade jag bort till Sånnahallen och tränade. Lite skillnad mot Friskis fantastiska lokaler, men det blev träning iaf!
 
Fredag: Träffade Emma och Frida från föräldragruppen idag, med våra barn såklart. Var på Barbacka och lekte. Trevligt må jag säga. Efter ett par timmar där, var jag lite på stan innan vi körde hem igen. Johan for iväg och köpte tv på kvällen, så nu har vi kommit så långt. Nu saknas det bara lite kanaler...
 
Lördag: På förmiddagen var Milton och Malin och hälsade på. Var hos Emma och klippte och färgade håret sen, välbehövligt. När jag kom hem ett par timmar senare var det en drös med folk här, det sattes upp grejor och fixades och fikades.
 
På kvällen var det fest i Harastorp. Liam lämnades hos mamma och pappa, där även Gustav var. Jag och Johan var sen på fest hos bror Johan, det firads tre födelsedagar där. Festlokalen var i stallet, det bjöds på hamburgare och dricka och det lektes. Mitt lag vann, vi var ganska duktiga på att gissa vems bajs det var i de olika burkarna. Man har ju vissa dolda talanger ;-) Det var även tipsrunda, skjuta luftgevär med mera. Skoj. Vid tre på natten begav vi oss den korta sträckan "hemåt". Då var både Liam och Gustav vakna...
 
Söndag: Efter en sen frukost körde vi hem, handlade på vägen. Var ganska sega idag. Pizza på kvällen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Zvenzon

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela